Opieka informatyczna nad firmami - pakiety
Oferta opieki informatycznej została podzielona na kilka pakietów.
Oferta opieki informatycznej została podzielony na kilka pakietów, tak aby przybliżyć naszym klientom zakres usług wsparcia technicznego oraz przedstawić podstawowy podział cenowy. W rzeczywistości każda umowa z klientem jest negocjonowana indywidualnie. W zależności od zakresu opieki informatycznej, czasu reakcji jaki jest wymagany przez klienta oraz ilości sprzętu proponujemy korzystne rozwiązania cenowe. Sprawdź również usługi dodatkowe (jednorazowa pomoc).
Pakiet opieki informatycznej Mini 599 PLN: Promocja TYLKO 499 PLN netto za 1 pełny miesiąc!
Opieka nad sprzętem do 8 komputerów i drukarek
Ilość godzin serwisowych do 4 godzin w ciągu miesiąca
Pomoc telefoniczna - HelpDesk
Przegląd sprzętu i systemów raz na kwartał
Konsultacje dotyczące usług informatycznych i sprzętu
Pomoc przy rozbudowie systemów
Wyszukiwanie najkorzystniejszych cenowo i jakościowo rozwiązań w obszarze informatyki
Planowanie razem z Klientem etapów rozwoju w obszarze biznesowym i IT
Zgłaszanie problemów telefonicznie, email, Skype, Gadu-Gadu
Czas reakcji na awarię do 48 godzin
Darmowy dojazd na terenie Warszawy
Pakiet opieki informatycznej Standard 1099 PLN: Promocja TYLKO 999 PLN netto za 1 pełny miesiąc!
Opieka nad sprzętem do 16 komputerów i drukarek
Opieka nad serwerem firmowym
Opieka nad siecią komputerową, przeglądy sieci, zabezpieczanie i rozwiązywanie problemów
Podstawowa opieka nad oprogramowaniem
Wsparcie w zakresie usług internetowych - strona WWW oraz poczta internetowa
Przegląd sprzętu i systemów raz w miesiącu
Ilość godzin serwisowych do 10 godzin w ciągu miesiąca
Pomoc telefoniczna - HelpDesk
Konsultacje w sprawach rozwojowych (zakupy sprzętu, oprogramowania, etc.)
Wyszukiwanie najkorzystniejszych cenowo i jakościowo rozwiązań w obszarze informatyki
Zgłaszanie problemów telefonicznie, email, Skype i Gadu-Gadu
Czas reakcji na awarię do 24 godzin
Darmowy dojazd na terenie Warszawy
Pakiet opieki informatycznej Max 1799 PLN: Promocja TYLKO 1599 PLN netto za 1 pełny miesiąc!
Kompletna opieka nad sprzętem, siecią i oprogramowaniem
Aktywny monitoring sieci i systemów autorskim oprogramowaniem HerdSoft
Proaktywne działania eliminujące potencjalne zagrożenia
Przegląd sprzętu i systemów raz w tygodniu
Raportowanie zakresu wykonanych zadań i znalezionych problemów raz w miesiącu
Ilość godzin serwisowych do 20 godzin w ciągu miesiąca
Pomoc telefoniczna HelpDesk – Priorytetowy numer telefonu
Konsultacje w sprawach rozwojowych i związanych z modernizacją sieci i systemów
Aktywne uczestniczenie w rozwoju firmy proponując najkorzystniejsze rozwiązania z obszaru IT
Zgłaszanie problemów telefonicznie, email, Skype, Gadu-Gadu
Czas reakcji na krytyczną awarię do 6 godzin (pozostałe 12-24 godziny)
Darmowy dojazd na terenie Warszawy